Kayıtlar

Kasım, 2016 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Yarım saat içinde haber alamazsanız polisi arayın!

Resim
(Bu yazımıdeeptone'a ithaf ediyorum. Kötü bir dönemden geçerken beni havalara uçurduğu ve yeniden umut verdiği için...)

Gene ortalardan kayboldum bir aralar. Yayınlamadım,yazamadım bir şeyler. Aslında taslaklarda en az altı yazı var beni bekleyen.  Hepsi farklı farklı ama demek istediğim şey bitmedi söyleyeceğim şeyler yani. İnanın daha çok var.




İşte o aralar yararlı bir iş peşindeydim. Üyesi olduğum kulübün kollarından bir tanesi lösemili çocuklara ziyarete gitmeyi teklif etti. Ben çok hevesli değildim bunun iki sebebi var. İlki benim üç tane erkek kardeşim olmasına rağmen çocuklarla iyi anlaşamamam ikincisi de çok fazla katılım olacağını düşündüğümden bana sıra gelmemesi. Yine de gruba yazdım 'Eğer ki boş kontenjan kalırsa ben de gelebilirim.' diye. Lafı çok uzatmak istemiyorum aslında da uzuyor işte. Haksız çıkmadım başta bayağı katılımcı vardı. Sonra bir değişiklik oldu saatler öğleden sonraya alındı. Çoğu kişi o değişiklikten sonra gelemeyeceğini belirtti. Ve evet ben g…

Film Yiyici #1

Resim
Dün gece arkadaşlarım bana 'Film kolik' olduğumu fark ettirince böyle bir başlık altında gittiğim filmlerin yorumlarını yazacağım. Aslında birde gitmek istediğim filmler hakkındaki yorumlarımı ve fragmanlarını ekleyeceğim. Fragmanlar için ayrı bir başlık bulamadım. Ama karışık olmayacak inşallah. (Dedi ve karmakarışık oldu) 




Spoiler olayını çözmek için de ilk etapta sadece film hakkında gidin/gitmeyin, konusu, oyuncular ve rollerinin uyumu gibi şeylerden bahsedeceğim.

İkinci etapta ise spoiler içeren yorum yapacağım.

Evet ilk filmyiyici'miz hayırlı olsun.



DR.STRANGE
Daha önceki yazımda da bu filmi dört gözle her yönden beklediğimi belirtmiştim. Gerek bir Marvel filmi olsun gerek oyuncuları gerekse Steven Strange'in kendisini.




Şu ana kadar Marvel Sinematik Evreni'nde tam puan verdiğim tek film Iron man. Aslında bunun üstünde biraz düşünmeliyim. (Yazar gülüyor)




Herneyse sonuç olarak Dr.Strange'e tam puan vermedim bunu başta belirteyim ama bu demek değil ki sinemada izle…

Sanırım okulu bırakıp evleneceğim.

Resim
Baştan söyleyeyim ŞAKA yaptım. ŞAKA.  Gerçekten şaka. (Pinterest'te düğün fikirleri bakıyordu)



(Demiştim..)(ŞAKA ŞAKA VALLAHİ ŞAKA çok eskiden beri var bu)
Evet, haftam berbat geçti. Her gün vizem vardı ve her vizeye girişimde 'Okulu bırakıp evlensem mi acaba?' diye düşünüyordum.


(İnstagram'da beni takip edebilirsiniz. En az buradaki kadar eğlenceli şeyler var.  Kullanıcı adım: yalnizmaozgur )
Sonra her şey yetmiyormuş gibi 20 alacağım sınava girerken arkadaşlarımın biri bana '30 alsam finale girsem yeter.' dedi. 'Ne alaka?' diye yanıtımın üstüne 'Bilmiyor musun 30 alamayan direk kalıyormuş ve finale giremiyormuş. Ve üzerine seneye 2 tane ders alabiliyormuşsun alttan.' demesi üzerine ben çıkışta evlilik hazırlıklarına başladım.
Tamam şakanın cılkını çıkardım da arkadaş benim programcılık kağıdım 0 zaten  calculus da aynı intoduction da farklı değil. Bende finale toplarım diye salmıştım ipi. Sonra ben iptal tabi.

Neyse sonradan ortaya çıktı ki böyle bir…

Jüpiter'den haber var!

Resim
Hiç sormuyorsunuz Jüpiter'de havalar nasıl, rahat mısın, biz de gelelim mi diye. (yazar burada gülüyor) Siz sormasanız da ben anlatmaya çalışayım.






Blog Hakkında;

Bu yazının hızlı gelmesinin sebebi benim tahminimce minimum iki maksimum dört hafta gibi bir zaman zarfında yazamayacak olmam. İlk nedeni vizeler (sınavlar hepimizin belası) ikinci de benim valide vize haftam geçtikten sonra bir ameliyata girebilir. O yüzden onun yanında refakatçi durmam gerekecek yüksek ihtimalle. (MERAKLISINA: Endişelenmeyin öyle kötü bir ameliyat değil sadece estetik olacak.) 

İlk takipçilerime ve yorumlarıma kavuştum. Bu konuda inanılmaz mutluyum. Blog'u ilk açtığım zaman okunmaması nedeniyle bir süre yok olmuştum etraftan. Fakat kilit nokta gezmekmiş! Başka blogları gezip yorum yaptıkça o blogun sahibi de seni merak ediyor ve sayfanda ufak bir gezintiye çıkıyor. Ve bu böyle zincirleme devam ediyor!

Zamanım oldukça okuyup yorumlama işine devam edeceğim işte.


KA-SIM!

Kasım'da aşk başkadır...Sonbahar.…