Öldürücü 7 Gün #8 İlk Çalışma Deneyimim ve Fazlası

Se-lam! Sevgili dünyalılar....

Beni Instagram'da (@yalnizamaozgur) takip edenler bilir geçtiğimiz hafta ilk iş deneyimimi edindin.
Yarı zamanlı işler beni epey bir korkuttuğundan dolayı ilk önce dönemsel işlerle başlamak istemiştim uzun zamandır. Fakat bir türlü denk gelmemiş, ayarladığımız işlerde daima bir terslik çıkmıştı.
Geçen hafta şeytanın bacağını kırdık!


Çalıştığım stant  belediyeye aitti. Bize verilen görev ise müdürlere servis yapmak. Yani evinize gelen misafirlere ikramlarda bulunmak, boşları toplamak, etraftaki çöpleri arada toplamak, bir ihtiyaçları var mı diye sormak...

Çok zor bir işe benzemiyor değil mi? Değil zaten. Fakat şöyle bir sıkıntı var ki bedava yiyeceği, içeceği gören herkes kendini müdür ilan ediyor. Ciddiyim. Şimdi üstleriniz size 'Onlara servis yapmayacaksınız.' diyorlar sizi ortada gören diğer personeller sizden bir şeyler istiyor. Yapılacak şey nedir?

Sizin yetkili olmadığınızı açıklamak. Evet bu kadar basit. Hızlı şekilde düşünmeli ve hızlı şekilde çözmek gerekiyor bazı sorunları.

Fuar alanı bizim eve çok uzak değildi. Yarım saatlik yol mesafesi. İşte zor değil. Ama benim ayaklarım çok ağrıdı. Neden çünkü patates Elena hayatının uzun bir süresini bilgisayar başı veya yatağında geçirdiği için hareket etmek ona zor geliyor.


Fakat bittiğinde döndüm dedim ki 'Arada yaparım ben bu işi la.'

Böyle işte. Kazandığım paranın bir kısmını bir aydır gitmek istediğim butik pizzacıda ruheşimle gömdük.




Bir kısmını yine Instagram'da takip edenler bilir çok uzun süredir istediğim hatta 'İlk Etkinlik. Mim mi Deniyordu Buna?' yazımda da bahsettiğim kalemleri aldım. SONUNDA.

Eheheh bu arada bunlar son kalem alışverişlerim. Çok ciddiyim! Çünkü minimalizm ne kadar sevdiğim bir şey olsa da bu kadar kaleme bu kadar para harcamamı hoş karşılayan bir ideoloji değil.


Bir de son olarak okulumda harika bir yer buldum! Bir ara işim devlet konservatuvarının oralara düştü. Neyse gezinirken konservatuvarın arkasında biraz büyük bir çimenlik alanının olduğunu gördüm. Fakat işin harika yanı alıştırma yapan öğrencilerin müzik aletlerinin sesiyle ziyafet çekebiliyorsunuz.

Videosunu Instagram'a koydum.


Bu arada sevgili dünyalılar geçen senenin sonunda yaptığım mim vardı. '2017'den Beklentilerim' adlı. Aralık ayının sonu gibi o beklentilerin hangilerinin gerçekleştiğini hangilerinin neden gerçekleşemediğini yazacağım umarım. Benimle o mimi yapanların da aynısını yapmasını tavsiye ederim. Ve ardından 2018'den beklentilerim gelecek.

2018 hakkındaki düşüncelerimi sonra konuşuruz. Çünkü zannımca korkutucu bir yıl beni bekliyor. Ve ben korktucu diye deliğe kaçmaktansa daha zor kararlar alıp kendimi iyice sıkıştırmayı planlıyorum.

Hepsini anlatacağım Dünyalılar. O zamana kadar kendinize iyi bakın! Bir de x yaşından önce x madde şeklinde hedef koyanlar varsa kendilerine bunun yararlı olup olmadığı hakkında bir yorum bırakabilir mi acaba? Bende yapmak istiyorum fakat biraz korkuyorum açıkçası.

Kendinize iyi bakın Dünyalılar!

34 yorum:

  1. Herkes de şu kalem sevdası. Ne var ya. Altı üstü kalem :D

    Mimlerinde beni de mimlesene

    YanıtlaSil
  2. O halde ilk işin hayırlı olsun!^^ Ben de senin gibi bu yıl ilk defa çalışmaya başladım ve tüm vücudum isyan etti bu duruma :D Ufaktan ufaktan alıştım gerçi.

    Yalnız pizza enfes görünüyor. İlk maaşı harcamak için bayağı doğru bir tercih :D

    2017 hedeflerim gibi bir yazı ben de yazmıştım ve hatırladığım kadarıyla birçoğunu gerçekleştiremedim... Ama yılmak yok bu sene de yazacağım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa olsun tekrar yazarız beraber hedef belirlemek güzel ya <3

      Sil
  3. İş deneyimini güzel bir dille anlatmışsın.

    YanıtlaSil
  4. Ooo ben yazarım bu 2018 beklentileri yazısını. Mimlendim varsayıyorum sjsjsj
    x yaşından önce x madde durumu bana biraz denişik geliyor. Bence en iyisi tek bir liste yapıp ölmeden önce demek lazım. Kümülatif düşünmeyi çok seviyorum napim

    Saygılar efenim

    YanıtlaSil
  5. Seni korkutucu bir yılın beklediğini lütfen kendine kodlama.Bilinçaltı inanırsa gerçekten de sıkıntı yaşayabilirsin.Bundan daha iyi ne olabilir sorusunu sor sürekli olur mu?Cevap gelecektir :) Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya çok teşekkürler deneyeceğim <3 ama zorlu bir yıl olsa dahi pes etmeye niyetim yok

      Sil
  6. İş hayatında bir takım zorluklar olabiliyor ama ucunda böyle devasal bir pizza ve lezzetli bir hediye varsa zorluklara göğüs germeye değer bence :))

    YanıtlaSil
  7. İlk iş tecrübesi zorlu olabiliyor. Bu yılki hedeflerin hepsine ulaşılmasa da gelecek sene yeni güzelliklerle yeni hedeflerle sizi bekliyor olsun.:)

    YanıtlaSil
  8. blogunuzu yenı kesfettım bende beklerım :)

    YanıtlaSil
  9. eveeet işallah bol bol iş bulursun yaaa yinee. gelecek yıl daa daha huzurlu olsuuun işteee :)

    YanıtlaSil
  10. Merhaba , blog keşif etkinliğinden geliyorum bana da beklerim :)
    https://minnosmama.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  11. Deeptone' a teşekkür ederim, bloğunuzu tanıdım sayesinde :)
    Konservatuarda mı okuyorsunuz bilemedim ama binanın yakınında olup da dinlediğim müzikten nasıl keyif aldığımı hatırladım birden, bir zamanlar İstanbul Kadıköy' deyken... Daha Mutlu Yaşam' ın yazdığına katılmamak elde değil, olumluyu çağırın hayatınıza. En azından aklınıza her geldiğinde mutlaka tekrarlayın :)
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  12. Güzel blog güzel yazı o zaman artık takip :)

    Bana da beklerim :)

    www.birsenle.com

    YanıtlaSil
  13. bende üniversite yıllarımda ara ara böyle iş tecrübeleri yaşamıştım güzel anlar olarak kalıyor bu tecrübeler..
    Bu arada instagramdan takip edip buradan etmiyormuşum yeni farkeetim Deep Tone sayesinde,
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. İnsana yeni bakış açıları katıyor böyle iş deneyimleri..

    YanıtlaSil
  15. oo hayırlısı olsun canımcım , devamı da güzelliklerinize güzellik katsın :)

    YanıtlaSil
  16. İlk iş deneyiminiz kutlu olsun!! Çalışırken zahmetli olsa da parayı aldıktan sonra değiyor. Kendine iyi bak <3

    YanıtlaSil
  17. Stant da durma eylemini ben bir çok kez gerçekleştirdim. Kimi zaman iyi kimi zaman kötü oluyor. Bazen ölecek gibi oluyorsun ama ölmüyorsun, çok garip.

    YanıtlaSil
  18. İlk iş Deneyimin Hayırlı uğurlu olsun zaman içerisinde oturur tüm çalışma düzenleri :))

    YanıtlaSil
  19. Benimde ilk iş deneyimim garson olmuştu ve ciddi anlamda çok yorulmuştum

    YanıtlaSil